بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

بارسین زیبای من

نظرات (14)

مامان کیاناو هانا
25 مهر 92 2:17
سلام دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
علی
25 مهر 92 12:23
بارسین زیبای من واقعا شبه رونالدوشدی.وخودت هم شبه شیرینی شیرین هستی.


مرسی علی عزیزم
مامان آروین (مریم)
28 مهر 92 8:00
گرچه دیر به دیر میایین اما ما خیلی دوستون داریم و هر روز بهتون سر میزنیم . بارسین = عشق من
خاله الی
28 مهر 92 12:34
سلام عشق خاله. هیچی نمیتونم بگم بجز اینکه بگم الهی من قربونت بشم بارسینم. خاله عاشقته.
فائزه
29 مهر 92 9:38
سلام خوشگلم عکساتو که دیدم فهمیدم خیلی خیلی دلم برات تنگ شده خیلی زیبا و خانوم شدی خیلی دوست دارم آفرین به مامانت که اینهمه برات وقت میزاره که ماهم دلمون کمتر تنگ بشه
مامان آروین (مریم)
11 آبان 92 11:41
چقققدر تو خوشگل و نازی . الهی قربونت ...
مامان مرضیه
14 آبان 92 21:56
ُسلام وایی که چه گل دختری دارید اجازه لینک می فرمایید [
مامان شايان
25 آبان 92 10:57
بارسين جون ماشالاه خيلي نازي. بووووووس ممنون عزیزم
علی
19 آذر 92 21:26
بارسین جونم تو بارسین زیبای من هستی مرسي علي جون تو هم خيلي براي ما عزيزي عزيزم
عاشقانه هایم برای تو
2 دی 92 20:53
با کلی آپ خوشگل منتظرم
هستی
3 دی 92 11:19
دختر زیبایی دارید موفق باشید
باربد
7 دی 92 23:49
سلام بارسین جون.من باربدم.و 4 سالمه. مامانم داره واسم یه خواهر کوچولو به دنیا میاره و من دوست دارم که اسمشو بارسین بزاره. سلام بارسین عزیزم. من مامان باربدم . دخترم اخر این ماه به دنیا میادولی تا حالا اسم واسش انتخاب نکردیم. از اولین روزا که فهمیدیم دختره باربد همش میگه بارسین اسم خواهر منه.ولی ما رو این اسم توافق نداشتیم. از وقتی وبلاگ تو و عکسای ناز تو رو دیدم عاشق خودت و اسم زیبات شدم . وتصمیم گرفتم اسم دخترمو بارسین بزارم .ما خیلی تو رو دوست داریم و میبوسیمت.
یلدا
10 دی 92 3:01
دخترتون خیلی خیلی خیلی نازه هزار ماشالا بهش خدا براتون ببخشه براش حتما اسپند دود کنید وبلاگتون عالیه
یلدا
10 دی 92 10:15
دخترتون خیلی خیلی خیلی نازه هزار ماشالا داره براش اسپند دود کنین