بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

بارسین زیبای من

دختر نماز خون من

1391/4/13 14:40
نویسنده : ویدا
1,865 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك ني ني شكلك  ني ني شكلك

ملکه قلبم بارسینم

مامانی میخوام از نماز خوندت بگم که چقدر عاشق نمازخوندن و و اذیت کردن نمازخونهایی چون میری و مهر و جانمازشونو بر میداری.

دختر گلم امیدوارم توی زندگیت راه درستو انتخاب کنی و همیشه ایمانت قوی باشه و به خدا معتقد باشی خدایی که شما و بابایی رو به من داد .

نماز خون مامانی میخوام بدونی زندگی بدون شما دیگه برام مفهومی نداره از لحظه لحظه با تو بودن سیر نمیشم و خدای مهربونو شاکرم.

  ني ني شكلك                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلو
15 تیر 91 13:38
وای الهی قربونش برم که اینقد ناناز شده ویدا جون وقتی این عکس بارسین جون رو دیدم دلم براش رفت , الهی همیشه در پناه خدای بزرگ سالم باشه میبوسمت بارسین جوووون
نیلو
15 تیر 91 13:41
از ته قلبم دعا میکنم دخملی همیشه در زندگی سعادتمند باشه و همون طور که مامان ویداش میخواد را درست رو انتخاب کنه و خوشبخت باشه آمــــــیــــــن یا رب العالمین
آیسان
24 اسفند 91 18:11
سلام...خیلییییییی وب قشنگیه. من عاشق همه ی بچه هام همچنین بارسین جون. ایشالا موفق باشه.