بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره

بارسین زیبای من

زیبای من

1393/4/4 15:44
نویسنده : ویدا
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

نگاه تو، صدای تو، قامت دلربای تو، تبلور رویای من ،زیبای من،فرشته خیال من ...

نگاه من شیدای تو، زبان من گویای تو ، زیبای من ، معشوقه افکار من ...

کمان ابروان تو هلال دلربای من ، زیبای من ، ندای بی امان من ...

صدای تو صدای من ، دعای تو دعای من، زیبای من ، زیبای دلربای من ...

گیسوی دلربای تو بهار دلنشین من ، زیبای من ، زیبای دلنواز من ...

به یاد تو ، به عشق تو صفا شدم ، رها شدم برای تو ، زیبای من ، درمان مشکلات من ...

قبله من نگاه تو ، سجده من برای تو ، زیبای من ، ای بهترین هدیه ی روزگار من ...

تقدیم به زیباترین دخمل دنیا

بارسین مامان

 

و حالا این شما و اینم عکسای جدید دخمل گلم (مسافرت کوش آداسی -خرداد 93)

 

پسندها (5)

نظرات (8)

علی
5 تیر 93 0:48
سلام بارسین جونم.امید وارم مسافرت بهت خوش گذشته باشد.وچه عکس های زیبایی گرفته.امید وارم همیشه خوش حال و شاد و خندان باشی.دوستت دارم بارسینم مرسي علي جونم، ما هم خيلي دوستت داريم، ممنون كه هميشه به وبلاگم سر ميزني علي جون
سوین
6 تیر 93 19:25
واقعا عکسهای زیبایی گرفتید لذت بردم
یلدا
8 تیر 93 14:57
انشا الله که همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه عکسهای بارسین عالی بود دست مامی درد نکنه
مامان شینا
9 تیر 93 15:51
وای بالاخره اومدین چقد دلمون براتون تنگ شده بود ماشالا چه خانمی شده عکساشو خیلی دوست داشتم خیلی خوشگلن همیشه به سفر زود زود بیاین
مرصاد
27 تیر 93 23:42
عالیه به من هم سری بزن
پانیذ
3 مرداد 93 18:58
عزیزم می تونم بپرسم هزینتون چقدر شد ؟/
مامان بانو
23 مرداد 93 16:23
سلام مامانى از آشنايى با شما و دختر نازتون خوشحالم عكس هاى پرنسس خانم عالى بود هزار ماشاا... صورت مليح و نازى داره... عكس هاش واقعا هنرى بود اميدوارم هميشه شاد باشيد به ما سر بزنيد به اميد اينكه دوستاى خوبى براى هم باشيم منتظر حضور گرمتون بووووس بووووووس
مامان نازی
28 مرداد 93 1:22
سلام.خدا حفظ کنه عروسک نازتون رو.عکساش بسیار زیباست .میبوسمش.