بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

بارسین زیبای من

یک سال گذشت ولی بدون مامان جون

1392/11/23 15:40
نویسنده : ویدا
2,653 بازدید
اشتراک گذاری

 

غفلت کرده ای مادر ....

 پشت این قلب عاشق

فرزندت آرام آرم جان میسپارد .......

و تو .. و تو ...

 فراموش کردن را به او نیاموخته بودی !!!!!

آری تمام دردهای دنیا اندازه یک لحظه درد بی مادری نیست ..........

چقدر سخت است فراق کسی که یاد و روحش همیشه در کنار ماست و او خود نیست.

واقعاً یک سال گذشت ؟

بله یک ساله که عمارت پدری ام ، عطر مادری ندارد ،عکست را نگاه میکنم ،آخ که این عکس پیر نمی شه اما پیرم میکنه.....

یک سال میگذره و میسوزم و به هر جا نگاه میکنم، خاطره ای باهاش دارم ،یک ساله که سنگ صبورمو از دست دادم ،یکساله که دلتنگی های غروب پنج شنبه ها رو با بودن در کنار مزارش سپری میکنم و در نهایت ناباوری باورم شده که اون دیگه نیست، دیگه نمیاددددد

دلم میخواد داد بزنم که چقدر دلم برای صدات و اون ویدا گفتنات ،برای حرفاتو مدل نصیحت کردنات، برای با هم بیرون رفتنا ،برای دسپختت ،برای بوی تنت ،برای دستات ،برای خنده هات تنگ شده مامانم ،چقدر دلم میخواد به اندازه ی شرمی که در تمام سنم برای بوسیدنت داشتم ببوسمت ،چقدر دلم بغلتو میخواد مامان ، چقدر دلم میخواد بارسین یه بار دیگه مامان جونشو صدا کنه و در جوابش جون دل مامان جون بشنوه ،چقدر دلم برات توی این یک سال تنگه مامان ،خیلی حیلی ....

آخ مامانم دوست دارم تو رو داشته باشم حتی توی خواب .....

خورشید مرده بود آن روز (نوزدهم بهمن ماه سال ١٣٩١)
و هیچ کس نمی‌دانست که نام آن
گل زیبا که ناخواسته پرپر شد و از قلب ها گریخت
مادر مهربان من بود!

روحش شاد.

پسندها (1)

نظرات (7)

VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
23 بهمن 92 7:58
عزیزم تسلیت می گویم. خیلی از نوشته ات ناراحت شدم انشاء اله که غم آخرت باشد و سایه شما بالای سر فرزند دلبندت باشد .
یلدا
27 بهمن 92 12:37
خدا به شما صبر بده واقعا سخته خدا هیچ خونه رو بی مادر نکنه روحشون شاد باشه و مکانش جنت انشاالاه
علی
27 بهمن 92 22:24
عمه ی زیبایم چهره ی مهربانت همیشه در قلب های ما باقی خواهد ماند و هیچ وقت رفتنت را باور نخواهیم کرد.
مامان شینا
28 بهمن 92 23:57
خدا مادرتو بیامرزه و به شما صبر بده خواهر عزیزم و اما تو بارسین زیبا خدا نقاش چیره دستی است مگر زیباتر از این هم میشد تو رو نقاشی کرد
مامی رادین
30 بهمن 92 2:18
خدا مادرتونو بیامرزه واقعا ناراحت شدم و ناخداگاه گریم گرفت بازم تسلیت میگم غم آخرتون باشه
a&a
30 بهمن 92 12:35
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی
مامان آراد خان
6 اسفند 92 15:52
باز هم تسلیت من را بپذیر و برای شما صبر و برای روح بزرگ مادرتان آرامش ابدی را آرزومندم