بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

بارسین زیبای من

من اومدممممم

1392/11/4 2:23
نویسنده : ویدا
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم و عکسهای مهد کودک به مناسبت شب یلدا سال ١٣٩٢

دختر زیبای پاییزی من...

پاییز ثانیه ثانیه گذشت، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

و این شما و این صورت زیبای بارسین جونم با موهای کوتاه که خیلی خیلی بهش میاد

کنسرت محسن یگانه سالن میلاد

خوش تیپ کوچولوی من

خوابای خوب ببینی عشقم

پسندها (2)

نظرات (5)

علی
4 بهمن 92 16:53
بارسین زیبای من با عکس های زیبایت من را خوش حال تر از قبل کردی.بسیار عکس های زیبایی گرفتی وعکس اولت فوق العاده شده. مرسي علي جونم به همه سلام برسون عشقم
زهرا
6 بهمن 92 20:05
مثل همیشه زیبا،شیرین،خوشتیپ ودوستداشتنی
یلدا
8 بهمن 92 14:39
دختر خوشگل ما روز به روز عسلی تر داره میشه روی ماهشو ماچ کنید اسپندم یادتون نره خیلی نازه عزیزم
مامی رادینی
15 بهمن 92 16:18
دختر نازی دارین خدا حفظش کنه براتون من همیشه به وب شما سر میزنم وبا دیدن گلتون انرژی میگیرم بااجازه لینکتون کردمخوشحال میشم به ما هم سر بزنیدش
سمانه مامان صدرا
16 بهمن 92 18:45
ماشالله عین فرشته هاست.منم دخمل می خوام