بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

بارسین زیبای من

بابایی تولدت مبارک

1392/11/4 2:04
نویسنده : ویدا
1,625 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و پنجم شهریور ماه سال یکهزار و سیصدو پنجاه و پنج

دوباره متولد شدی؛ این بار از جنس پدر احساس مسئولیتت چند برابر شده، تا الان از پس همه چیز به خوبی براومدی؛ چیزی که خیلی نگران بودی نتونی یا کم بذاری!!! این رو نه تنها من و بارسین ؛ بلکه هرکی توی این مدت باهات به نوعی برخورد داشته کاملاً حس کرده و متوجه شده و گاهی به زبون هم آوردن… مطمئنم تا الان پدر بودن رو با تموم وجودت درک کردی.بعضی وقتا احساس دل نگرانی‌های تو برای بارسین بیشتر از منه!

امروز روز تولدته و من مطمئنم که تو خلق شدی برای من و بارسین تا زیباترین لحظه ها را برامون بسازی ،تو هیچ چیز کم نداری برای همه چیز بودن ،تمام دقایق باقیمانده از عمرمون برای تو ....

«مــادر نشدی»، این جمله به نظرم فقط در مورد مادرها صدق نمی‌کنه!… پــدر نشدی!!!! تو اینو واقعاً بهم ثابت کردی و سنگ تموم گذاشتی! بارها هم بهت اینو گفتم: بهترین بابای دنیایی؛ پژمانم .آرزوم سلامتی دوتاییتونه؛

امیدوارم روز به روز توی کارت پیشرفت کنی و موفقیت‌هاتو ببینیم، بتونیم خوبیها و زحماتتو جبران کنیم. از ته قلب دوستت داریم و به داشتنت افتخار می‌کنیم. بارسین هم بعداً همینارو خیلی قشنگ‌تر به خودت میگه، قدر بابایشو میدونه حتماً…

پژمان عزیزم:

به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم

به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . .

تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا.مامان نلی
28 شهریور 92 2:17
سلام.بارسین جونی چه چشای نازی داری شما.با اجازه لینکتون میکنم شما هم اگه لینکم کنید خوشحالم میکنید
خاله الی
28 شهریور 92 10:05
داماد عزیزمون تولدت مبارک. حالا که ویدا اینهمه ازت تعریف کرده پس بزار منم بگم که شما بهترین داماد دنیا هستی و ما هم همیشه دوستتون داریم و بخاطره زحماتیکه برای ما کشیدین ازتون ممنونیم.انشاالله که 100 سال کنار ویدا و بارسین جونم سالم و خوش زندگی کنین.


خاله الي جون ما هم خيلي شما رو دوست داريم
مهناز
5 مهر 92 19:20
سلام .اقا پژمان گل تولدت مبارک .امیدوارم 100 ساله شوی در کنار همسر ودختر گلت .
مامان علیرضا
16 مهر 92 16:24
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید روزت مبارک بارسین جون
عمه ی آتنا
16 مهر 92 16:34
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .بارسین کوچولو روزت مبارک