بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بارسین زیبای من

نظرات (7)

خاله الی
30 مرداد 92 14:13
به به به نفسه خاله. چقدر موهات خوشگل شده. قربون شکلت برم که انقدر نازی. چقدرم لباسات خوشگله و به شما خیلی میاد. انشاالله همیشه خوش باشی عشقم.
زهرا
1 شهریور 92 18:24
وااااااااااااااای ماشاالله هزار ماشاالله چشم بد دور باشه الهی،الهی بگردم چقده این دختر شما ماههههههههههههه چشمام شور نیست ولی بازم ماشاالله اللهم صل علی محمد وآل محمد،مامان ویدا برای منم دعا کن خدا بهم یه کوچولوی ناز مثه دختر شما بده.خوشحال میشم به منم سر بزنید.
خاله الی
4 شهریور 92 12:55
من از خدا ممنونم که بارسین عروسکو به ما داد مه هر روز ببینیمش و لذت ببریم. هر کاری کنی خوشگلی. الهی فدات بشم.
آرنیکا
9 شهریور 92 12:40
سلام وای چه دختری چه چیزی چه خوشگل عزیزی خدا حفظش کنه به ما سر بزنین
مامان ارادخان
11 شهریور 92 14:28
خیلی ناز شدی خدا حفظت کنه عزیزم
همیشه به مسافرت و شادی


ممنون عزيزم
پارمیدا
25 شهریور 92 12:33
سلامخوبی؟
دخترت خیلی نازه خدا حفظش که براتون عزیز دلم خیلی دوسش دارم جیگری بخدا
عکساش هم خیلی خوشگل بود از طرف من ببوسش
منتطرم به وب منم سر بزنی ها


مرسی عزیزم
a&a
30 بهمن 92 12:37
خونواده خوبی داری براتون آرزوی خوشبختی و سلامتی میکنم