بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

بارسین زیبای من

بارسین گلی

1391/3/30 11:58
نویسنده : ویدا
1,928 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممم

من اومدم با چند تا عکس جدید در 17 ماهگی (یک سال و سه ماهگی)

دختر نازم:

آرزو میکنم همیشه سالم و سلامت باشی،

آرزو می کنم که خیلی آدم موفقی باشی،

آرزو می کنم که خیلی آدم پولداری باشی،

آرزو می کنم که به مدارج بالای علمی برسی....

اما آرزوی قلبی من برای تو، برای توئی که عزیز دلم هستی، اینه که بتونی بنده خدا باشی و دل بزرگی داشته باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله جون
3 دی 90 10:59
عزیزدلم ماشالله من که دیگه از الان یکی از طرفدارای پر و پا قرصشم و دائم به وبلاگش سر میزنم عاشقتم کوچولوووووو
مامان کوثری
3 دی 90 11:09
هزار ماشاالله خیلی نازه ببخشید ولی خیلی خوشگله حتما براش اسفند دود کنید بعد نگید چشمش کردین من اومد واسه دخترم تبلیغ کنم عکس های بارسین جون من رو مجذوب خودش کرد خیلی نازه چه چشم های نازی هزار الله و اکبر بهش
مامان کوثری
3 دی 90 11:10
خوشحال میشیم بیاین کلیپ مون رو ببینین این کد 195ماست دوست داشتین بهمون رای بدین
مامی دانیال کوچولو
14 فروردین 91 17:50
سلام به این دخمل خشگل مامانی واسه گلمون اسفند یادت نره.....................