بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بارسین زیبای من

اولین سفر بارسین به شمال

1391/4/19 13:16
نویسنده : ویدا
1,894 بازدید
اشتراک گذاری

  بر ماسه ها نوشتم

               دریای هستی من

                      از عشق توست سرشار

                                               این را به یاد بسپار

شکلکهای جالب 
آروین

(چهارشنبه 14 تیر 1391 - بارسین جونم یک سال و یازده ماهشه) این اولین سفر دخمل مامانی به شمال بود که به همراه مامان جون و بابا جونو خاله ندا و مهدی پسر خاله و خاله الهام و عمو حمید رفتیم حدودای ساعت 6 بعد از ظهر راه افتادیم و ساعت 12 شب بود که رسیدیم محمودآباد ، بارسین جونم حسابی تو ماشین همکاری کردو از ساعت 8 شب توی ماشین خوابید  و وقتی که رسیدیم بیدار شد البته چند بار حسابی مامانیو خسته کرد از بس که فقط میخواست تو بغل من باشه و بغل هیچ کس دیگه نمیشست ولی با همه سختیها و راحتیهاش رسیدیم و حسابی به عشق مامی خوش گذشت و از همه بهتر وقتی بود که بارسینم تو آب دریا بازی میکرد و میخندید و وقتی موجها به سمتش می اومدن فرار میکرد بیرون از آب و بلند بلند میخندید خلاصه کلی با خنده هات اون روز من هم خندیدمو حسابی با بابایی توی آب توپ بازی کردی. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عسل
18 تیر 91 14:37
وااااااای خدا بچلونینش بعدشم ببوسینشششششششششش نازه عروسکتون ماشالله
خاله ددا
19 تیر 91 12:23
وای خاله قربون اون قیافه و چشمای آبی رنگت بشه که مثل رنگ چشمای باباجون(بابا پرویز) خوشرنگه .عکسهای شمالتو دیدم چقدر ناز افتادی تو همه عکسها بخصصوص اون عکسه که لباتو غنچه کردی. دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه
مامان مهبد كوچولو
19 تیر 91 14:02
عزيز دلم چه خوشگله اين دخمله . خدا حفظش كنه . دختر نازو ببوسينش
مامان سونیا
22 تیر 91 19:11
الهی که من فدای تو خوشگل خانم بشم مامانی اسفند دود لطفا تورو خدا انقدر عکسای خوشگل و لختی از این مه پاره نگذار چشمش میزنن ها
نلی
18 مرداد 91 22:18
ویدااااااااااااا من این عکسارو ندیده بودم چقدر محشره یه عالمه بووووووووووووووووی واسه بارسین شیطون