بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

بارسین زیبای من

نظرات (6)

مامان آريا
21 آبان 90 9:49
ممنون ويدا جون به وبلاگ گل پسر من سر زدين ماشالله چه دختر نازي دارين خيلي لذت بردم عکساشو ديدم مثل دختر خيالي منه قربونش برم صدتا از طرف من ببوسش و باز هم به وبلاگ ما بيا راستي آريا از بارسين فقط يه روز بزرگتره
مامان ریحانا
24 آبان 90 13:25
سلام الهی چه نازه بارسین چشماشو چشم نخوری حتما براش اسپند دود کنید یه توضیحی میدی در مورد معنی اسمش عزیزم
مامان آريا
27 آذر 90 19:04
ببخشید چند وقتی بود خیلی گرفتار کاری بودم
حتماً دوباره فعال تر میشم
پسر گلت چطوره؟

علی یه دونه
3 دی 90 10:58
علی هوشیار: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . باعث افتخارمه من هم در ليست دوستان شما باشم خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و نظرتون رو درباره وبلاگ من بنويسين yedoone.niniweblog.com .
زیبا
5 بهمن 90 11:35
اسفند دود کن تو رو خدا ماشالاخیلییییییییییی تازه
زیبا
5 بهمن 90 11:37
خیلی دوست دارم خاله جون.با افتخار لینکتون کردم.به امید دیدار