بارسین بارسین ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

بارسین زیبای من

لالایی برای بارسینم

1390/10/26 9:14
نویسنده : ویدا
1,609 بازدید
اشتراک گذاری

*لالالالا گل نازم - تويي سرو سرافرازم 

 تويي سرو و تويي كاجم - تويي افسر، تويي تاجم

* لالالالا گل نرگس - نباشم دور، ِز‌‌ تو هرگز 

 هميشه در برم باشي - چو تاجي بر سرم باشي

* لالالالا گل شب بو - نگاهت مي كند جادو 

 ببينم چشم شهلايت - به زير آن كمان ابرو

* لالالالا گل پونه - انار كردم واسَت دونه 

 انار سرخ ِ ياقوتي - بخوراي گل، نگير بونه

 *لالالالا گل صدپر - نشه هرگز گلم پرپر 

 بمون با من گل خندان - نبينم چشم تو گريان

 * لالالالا گل لاله - ميريم فردا خونه خاله 

 نديدم خاله جانت را - الان چندين و چن ساله

* لالالالا بارسین خوابيد - به رويش نورِ مَه تابيد 

 لالالالا بارسین زيباست - براي من ، همه دنياست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگسی
26 دی 90 12:43
مرسی از عزیزم از پیامت
مامان آريا
26 دی 90 17:00
سلام ويدا جون خوبي من نتونستم عکس بارسين و شما رو ببينم لطفا از يه سايت ديگه آپلود کن عزيزم
مامان زهره
27 دی 90 9:18
همیشه عاشق لالایی های مادرانه هستم.
مامان ریحانا
28 دی 90 11:43
سلام مرسی از اینکه مارو تو لیست نی نی گپتون ادد کردید
مامان ریحانا
28 دی 90 11:44
سلام مرسی از اینکه مارو تو لیست نی نی گپتون ادد کردید
ناشناس
7 فروردین 91 14:12
سلام این عشقتون به خانواده رو که دیدم خیلی خوشحال شدم امیدوارم در کنار خانواده به بهترینها برسید.